Klacht: Geen track and trace nummer ontvangen. Geen enkele reactie reactie ontvangen.

op 20 mei 2020 over SuperDrogist.com in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 14 mei j.l. een doos mondkapjes besteld. Ongeveer 5 minuten na mijn bestelling zag ik dat ik een verkeerd huisnummer had ingevuld. Direct op de orderbevestiging teruggemaild met de vraag of ze dit willen corrigeren.

Geen enkele reactie: niet via de mail, niet via de chat of via de Whatapp-bellijn (waar niet wordt genomen). Nu een week verder en ook geen track and trace nummer gehad.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld wordt teruggeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SuperDrogist.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SuperDrogist.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert1234