Klacht: Geen toestemmig gegeven voor abbonnement!!

op 01 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net vooral we op vakantie gingen werd ik gebeld door puzzelbrein, dat ik een gratis expemplaar kon krijgen en in dit gesprek zei ik duidelijk dat ik geen abonnement wil. De dame aan de lijn zei dat ze dan alleen de gratis exemplaar opstuurt en dat ik daarna niks meer hoef te doen. Vakantie voorbij, eenmaal thuis kreeg ik in de stapel post een puzzelboek met een halfjaarabonnement voor €75,30. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en wil dit helemaal niet!!

Gewenste Oplossing:

Als de abonnement is op gezegd en ik niks moet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

3 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 04 september 2018 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Belindap