Klacht: Geen toestel ontvangen van tele2

op 30 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 11 mei 2016 online via tele2.nl mijn sim only abonnement verlengd en heb daarbij gekozen voor een nieuw toestel, de iPhone 6S pink.
Ik kreeg netjes een email dat ik via de website van de koeriersdienst een afspraak moest maken voor de levering van het toestel.
ik heb de volgende dag een afspraak ingepland. Door omstandigheden was ik niet thuis en moest ik online opnieuw een afspraak maken en de volgende dag belde koerier beneden aan (ik woon in een flat.) En die gaf aan dat ik naar beneden moest komen en dat hij niet naar boven kwam. Nou ik dacht prima geen probleem. Ik nam de lift naar beneden en zag de koerier staan. Ik nam het pakketje aan en tekende voor ontvangst en ging naar boven.
Eenmaal thuis gekomen pakte ik het pakketje uit en tot mijn verbazing zat het toestel zelf niet in de doos van de iPhone. Alle toebehoren waren aanwezig behalve het toestel. In paniek rende ik naar beneden maar de koerier was al weg. Ik belde met trillende handen tele 2 op. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die niet wist wat hij moest doen. Hij moest mij telkens in de wacht zetten om aan zijn collega te vragen wat hij moest doen. Na 1een lange 11 minuten in de wacht te hebben gestaan gaf de medewerker aan dat er een onderzoek moet worden gestart want wettelijk 15 werkdagen mag duren. Ik was teleurgesteld omdat ik 15 werkdagen te lang vond maar had me er bij neergelegd. 16 werkdagen later heb ik niks van tele2 gehoord en heb zelf contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg een andere medewerker aan de lijn die in het systeem kon zien dat mijn probleem nog in behandeling was. Ik heb aangegeven dat de 15 werkdagen voorbij waren.. nadat de medewerker mijn gegevens had geopend gaf hij aan vervelend nieuws te hebben namelijk dat de 15 werkdagen sinds een dag weer opnieuw zijn ingegaan ondat zijn collega de klacht naar een verkeerde afdeling heeft gestuurd.
Opnieuw heb ik me erbij neergelegd…

15 werkdagen later nam ik weer contact op met tele2 en kreeg ik te horen dat er niks veranderd was en dat ze er nog mee bezig zijn..dit was eind juni inmiddels…

We zitten vandaag op 30 september. We zijn 4.5 maand verder en heb niks noppes van tele2 gehoord.
In de tussentijd moet ik gewoon betalen voor het toestel wat ik niet in mijn bezit heb.
Ik heb wekelijks 3x per week contact met tele2 en krijg keer op keer te horen dat ze niks kunnen doen omdat de afdeling die hier over gaat telefonisch niet te bereiken is.

Op 28 september heb ik voor het laatst contact gehad met tele2 en deze collega gaf aan dat hij zich verbaast dat ik hun nog vriendelijk te woord staan..
Ik heb in de zomervakantie een Samsung telefoon gekocht in de mediamarkt zodat ik alsnog voorzien ben van een smartphone.

Nu ben ik echt zat en heb ik besloten mijn verhaal op de website van klacht.nl te plaatsen.

Als tele2 mijn abonnementsverlenging terug draait OF mij ter compensatie een goede deal aanbiedt met alsnog de IPhone.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hiba1989

2 maanden geleden - Tanks Robin