Klacht: Geen toestel bij nieuwe abonnement

op 14 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Omdat ik vanwege mijn werk steeds vaker werd gebeld op mijn privé-mobiel besloot ik een tweede abonnement aan te vragen om zo werk en privé gescheiden te houden. Wij maken al jaren gebruik van Tele2 diensten zoals internet, tv en mobiel en besloten daarom vanwege de goede service en lage prijs een nieuw abonnement bij Tele2 aan te vragen.

Telefonisch een nieuw abonnement aangevraagd en na een paar dagen mijn pakket ontvangen, helaas miste ik mijn nieuwe toestel, wel had ik de voorwaarden, simkaart en reclame ontvangen maar geen toestel terwijl deze wel op de orderlijst stond. Direct contact opgenomen met Tele2 klantenservice en de eerste tien minuten bijna ruzie gemaakt met de klantenservice omdat mijn telefoon volgens hun nageleverd zou worden, dit klopte dus niet omdat de telefoon wel op de orderlijst stond. Na overleg met zijn supervisor bleek dat ik inderdaad mijn telefoon ook in de doos hoorde te zitten. De doos was NIET beschadigd en was netjes dicht toen ik het ontving, er is dus wat fout gegaan bij Tele2 tenzij PostNL een truc heeft om dozen leeg te halen zonder deze te openen en te beschadigen.

Ik vroeg de klantenservice om een nieuw toestel maar deze gaf aan dat er eerst een onderzoek moet plaatsvinden ( wat ongeveer drie weken duurt ) en daarna pas een nieuwe toestel zou worden opgestuurd. Ik had geen zin om te wachten, aangezien ook alle negativiteit op de forum van Tele2 besloot ik gebruik te maken van de zeven dagen bedenktermijn. Klantenservice bood zijn excuses aan en beloofde mij plechtig dat het daarmee afgehandeld is en dat ik geen zorgen hoef te maken en dat er met mij contact word opgenomen betreft de toestel en dat ik de simkaarten etc. mag vernietigen. Goed geregeld dacht ik maar te mooi om te geloven.

Na een aantal dagen weer contact opgenomen en wat blijkt, het abonnement loopt gewoon en is dus niet geannuleerd, terwijl de klantenservice mij had beloofd dat in orde was gemaakt. Nu mag ik betalen voor een abonnement waarvan ik geen toestel heb ontvangen en de simkaarten heb vernietigd in opdracht van Tele2 zelf!

Wij hebben jaren gebruik gemaakt van Tele2 en bijna altijd waren we tevreden maar dit hebben we niet meegemaakt dat een medewerker liegt en niet het abonnement beëindigd terwijl hem dit is gevraagd en nu mag ik de kosten van een abonnement betalen die ik niet in bezit heb.

Ook zou er contact opgenomen worden door Tele2 ” binnen een week ” Na drie weken is dit nog steeds niet het geval. Tele2 doet helemaal niets en laat de klant in de steek met helemaal niets.

Abonnement word beëindigd zoals ik zelf al had gevraagd binnen de zeven dagen bedenktermijn, immers ga ik niet betalen voor iets wat ik niet heb en dus ook geen gebruik van kan maken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:44 geantwoord

Wij betreuren het dat de levering van een mobiel toestel niet naar tevredenheid gelopen is. Volgens onze gegevens is er nog een melding van de klant in behandeling bij de klantenservice en er loopt een onderzoek. Voor verdere vragen hierover kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Onze excuses voor het ongemak.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tele2faalt