Klacht: Geen toelating dagpas

op 29 december 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb online een dagpas aangevraagd voor mijn zoon van 10. Bij de balie kreeg ik te horen dat hij geen toegang krijgt omdat hij 12 jaar moet zijn. Ik zou samen met hem gaan sporten en kan prima inschatten welk apparatuur hij kan gebruiken. Hij wilt alleen een keer mee om te kijken en 10 minuten op de loopband hardlopen.

Wanneer mijn zoon eenmalig mee kan om te zien wat ik elke dag in de sportschool doe.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 29 december 2017 om 13:30 geantwoord

Bedankt voor je openhartige bericht, Dianne. We begrijpen dat je graag samen met je zoon bij ons wilde sporten. Wegens gezondheidsredenen en lichamelijke ontwikkeling hebben we de leeftijdsgrens inderdaad op 12 jaar gezet. We hopen dat je dit begrijpt & natuurlijk dat we jouw zoon terugzien als hij 12 jaar is geworden! :)

Alle klachten die gemeld zijn door DianneEcho