Klacht: Geen toegang leerportaal

op 17 april 2019 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mijn vriendin wilde een snelle HBO cursus SPD Recht volgen bij NTI, ze heeft netjes alles betaald en haar boeken binnen gekregen. Ze heeft alleen geen toegang tot de online leeromgeving, waar je heel het lesprogramma in volgt. Na verschillende mailtjes zou NTI het in orde maken en het lesprogramma toevoegen aan haar omgeving. Dit is na 2,5 week nog niet gebeurd waardoor ze dus niet kan starten met haar studie.
In die 2,5 week heeft ze meerdere keren gebeld naar het studentennummer, maar telkens niemand te pakken gekregen.
Ze is het zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en heeft de hoop opgegeven.

Ze is tevreden als ze haar geld terugkrijgt. De boeken zullen we terugsturen, daar ze er weinig aan heeft zonder lesprogramma.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van NTI

5 maanden geleden - Beste Alex,Wat vervelend dat jouw vriendin geen toegang heeft tot haar leeromgeving. Om de klacht in behandeling te nemen ontvangen wij graag de studentgegevens van jouw vriendin.Met vriendelijke groet, NTI Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht alextettero

5 maanden geleden - Beste NTI, Dank voor de snelle reactie. Haar studentnummer is 995164484 Het nummer van de studie is 6976 (Recht SPD)

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 19 april 2019 om 10:02 geantwoord

Geachte heet Tettero,

Vriendelijke groet,
Klantenservice NTI

Bericht van NTI

5 maanden geleden - Geachte heet Tettero,Helaas mogen wij geen informatie met u doornemen. Dat komt omdat wij eerder geen toestemming hebben gehad van onze student. Ook al bent u de partner hebben wij daar toestemming voor nodig in verband met de wet van privacy.Wel zien wij dat er naar u klacht wel contact is geweest. Mocht uw partner nog vragen hebben horden wij dat graag.Vriendelijke groet, Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door alextettero