Klacht: Geen toegang bij ophalen en wegbrengen op station Hoogeveen

op 18 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

16 augustus 2017
wil familie ophalen en ook weer wegbrengen op STATION HOOGEVEEN ,dit bleek niet meer mogelijk de toegang tot het perron is GEHEEL AFGESLOTEN.
Deze mensen hebben hulp nodig bij in en uitstappen. deden wij altijd maar dat kan nu niet meer .alleen mogelijk als we een kaartje kopen of de ov chipkaart. Moeten we betalen voor het ophalen en weg brengen.!!Schandalig. Bij navraag op het station krijg je te horen dat het is om zwartrijden tegen te gaan en ongeregeldheden. Moeten mensen die hulp nodig hebben en altijd betalen daar voor boeten??Moesten van achter glas toezien of het wel goed ging .Vind dit niet normaal ,het is schandalig. Familie kan op deze manier niet meer met de trein komen en auto rijden kunnen ze niet meer . Geen conducteur te bekennen ,afhankelijk van welwillende medereizigers. ONGEHOORD .

Ben tevreden als er een doorgang komt om normaal iemand te kunnen ophalen en weg brengen . Dat moet toch mogelijk zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door blauwe bes