Klacht: geen tijd?

op 16 juli 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

na een softwareupdate gehad te hebben in een vodafone winkel is enkele maanden later mijn telefoon abnormaal gaan functioneren. na een telefoontje was deze opgehaald en 2 weken later kreeg ik de telefoon terug met een software update. klachten waren niet weg en dus nog een keer gebeld met een vermelding van, sterker nog, nog meer klachten. weer een software update. dat terwijl ik ook vermeld had, dat die er al 2 had gehad. na een bezoekje aan een servicepunt van vodafone, waar ook een dynafix medewerker stond was ik wijzer geworden dat dit opgelost moest worden door een swap. dit zou toch gaan gebeuren omdat ik de telefoon voor de 3e keer aan zou melden. vervolgens krijg je een nieuw toestel, welke ook niet naar functioneren behoort. verteld de deskmedewerkster mij doodleuk dat er wel een kans in zit dat deze ook gerepareerd zou gaan worden. dat is leuk, maar hoelang moet je dan nog in die molen blijven zitten? na mijn vraag of ik bij haar een klacht achter kon laten of hoe en wat raadde ze me aan om dat bij blackberry te doen. na mijn (leek mij een redelijk normale) vraag over hoe ik ze kon bereiken krijg je als antwoord: ‘als u dat weet, mag u het mij ook laten weten, blackberry is niet te bereiken!’ na mijn vraag hoe dynafix tot het besluit komt een toestel te vervangen zegt ze doodleuk: ‘dat gaat in samenspraak van de monteur en iemand van blackberry.’ uiteindelijk is na een maand alsnog een nieuw toestel geleverd. helaas laat ook dit toestel het afweten en konden we opnieuw gaan bellen. deze keer kreeg ik de melding dat ik niet in hun systeem sta en geen recht heb op toestel ophaal en vervangservice…

zet om te beginnen maar eens beleeft personeel aan de telefoon die niet proberen grappig te zijn.
gooi mensen niet na 4 maanden uit je systeem?

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vincentius