Klacht: Geen teruggave maaltijdgeld

op 05 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

25 februari 2016 was ik samen met m’n dochter in Ikea Amsterdam ZO. Allemaal leuke nieuwe artikelen gekocht voor in het totaal 370,90 euro. Na afrekenen en de spullen in de auto te hebben geladen, gingen we nog even eten in het restaurant van Ikea voor 19,02 euro. Bij de kassa hoorden we dat we het bedrag van de maaltijd, (maximaal 15 euro) terug kregen van het totaal wat we zouden moeten betalen aan de artikelen bij de kassa. Toen ik zei dat ik reeds had afgerekend zei de kassamedewerkster van het restaurant dat ik naar de klantenservice kon gaan. Aldaar aangekomen werde we geholpen door een medewerkster die resoluut zei dat teruggave niet mogelijk was. Het kon alleen als je eerst ging eten en daarna je artikelen ging afrekenen. Heel vreemd als je net een bedrag van 370,90 hebt uitgegeven. Oneerlijk ook.

Ik zou het fair vinden als ik alsnog een tegoedbon krijg van 15 euro van Ikea

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juni 2016 om 10:22 geantwoord

Hej Bea,
Onze excuses voor de late reactie. Wegens onverwachte drukte lezen we je nu pas. Vervelend om te lezen dat je dit je ervaring is geweest met het winkelen bij IKEA. We hebben je iets 'lekkers' opgestuurd voor het ongemak. We hopen je snel weer te mogen begroete in één van onze vestigingen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door BvdD