Klacht: Geen terugebetaling

op 05 september 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 augustus een jas ontvangen die niet past. Op 18 augustus heel netjes teruggestuurd. Hier moest ik nog 10 euro voor betalen. Tot op heden geen terugbetaling gehad, ook is nergens terug te vinden dat de jas retour is gegaan. Behalve mijn bonnetje van post.nl. meerdere mails gestuurd en daarop meerdere antwoorden gehad. Maar dus geen terugbetaling

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug. Dit is pure oplichting

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludie