Klacht: Geen terugbetaling van 3 kavels

op 29 mei 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 kavels werden geretourneerd volgens de voorwaarden van BVA en het wettelijk herroepingsrecht. BVA dient mij in totaal meer dan 1200 euro terug te betalen. Ik heb al tal van mails gestuurd en gebeld, steeds wordik met een smoesje afgewimpeld. Er werden producten aangekocht op 17.02 en 13.02, op 29.05 heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Volledige terugbetaling van de 3 kavels

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

4 jaren geleden - Beste Caroline, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice is bezig om uw klacht op te lossen. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Stan - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht Caroline_k78

4 jaren geleden - Hallo, bedankt voor uw reactie. Ik heb deze reactie echter al meermaals gekregen, ik begrijp niet waarom het zo lang duurt en krijg hier graag feedback over wanneer ik mijn terugbetaling krijg! mvg Caroline

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 31 mei 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Caroline,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben van onze klantenservice vernomen dat uw kavels zo snel mogelijk worden uitbetaald. U ontvangt hierover nog een bericht van onze klantenservice. Ons excuses voor het lange wachten.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Kind regards,

Stan Knol - BVA Auctions

Heeft op 03 juni 2017 om 07:31 geantwoord

Hallo,
op 1 juni heb ik van jullie een terugbetaling van 49,13 euro ontvangen. Dit is slechts een fractie van het terug te betalen bedrag (totaal > 1200 euro)
Wanneer storten jullie de rest van het verschuldigde bedrag???
grt, Caroline

Reactie van de melder van de klacht Caroline_k78

4 jaren geleden - Nog steeds geen reactie rond noch de terugbetaling van het volledige bedrag (>1200 euro). Ik begrijp echt niet waarom bva slechts een fractie (49,13 eur) van het verschuldigde bedrag terugbetaald!! Ik ben hier zeer ontevreden door

Bericht van BVA Veilingen

4 jaren geleden - Goedemorgen Caroline, Bedankt voor uw bericht. Ons excuses voor onze late reactie. Wij hebben de uitbetaling van kavelnummer 25899-1 gereed staan. Deze ontvangt u zo snel mogelijk. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kind regards, Stan Knol - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline_k78