Klacht: Geen terugbetaling en geen reactie na retourzending

op 06 oktober 2017 over First Care Company in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22-8-2017 een steekwerend t-shirt besteld op www.firstcarecompany.nl
Bij ontvangst alleen het shirt gepast en de steekwerende panelen in het shirt geschoven.
Bleek toch niet helemaal te zijn wat ik zocht, dus netjes via de in algemene voorwaarden beschreven procedure een retouraanvraag gedaan.

Na retourzending erachter gekomen dat ik het t -shirt niet bij de doos in had gedaan.
Daarom deze in een 2e zending nagestuurd.

Op 8-9 een mailtje van het bedrijf wat ik wil dat er met het gererourneerde item wordt gedaan.
(Dit was ook al op het bijgevoegde retourformulier ingevuld, maargoed.)

Vervolgens krijg ik op 15-9 weer een mail, dat de steekwerende panelen onvolkomenheden zouden vertonen!
(HOE DAN? Ik heb ze in exact dezelfde staat teruggestuurd, en het hele shirt danwel de panelen zijn alleen maar even gepast!)

Tot op vandaag, 25-9 nog steeds geen reactie of terugbetaling weer
ontvangen.

Op mails wordt niet gereageerd.

Het lijkt erop dat dit bedrijf er alles aan doet om geen geld terug te hoeven geven, terwijl ze dit verplicht zijn volgens de wet kopen op afstand.

Het is toch uit den zotte dat ik straks wellicht juridische stappen moet gaan ondernemen als consument zijnde om mijn recht te halen en mijn geld terug te krijgen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het volledige aankoopbedrag is teruggestort

Alle klachten die gemeld zijn door sjmisker