Klacht: geen terugbetaling

op 04 september 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft met mijn credit card bij ASOS online een aantal spullen gekocht en daar een paar van teruggestuurd.
Daar heeft ze op 23 juni 2018 een email bevestiging van gekregen
Dit is inmiddels dus meer dan 2 maanden geleden maar het geld is nog steeds niet teruggestort.

Gewenste Oplossing:

wanneer het geld teruggestort is op mijn bankrekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luna van Heel