Klacht: Geen Telgraaf ontvangen.

op 20 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 september 2016 om 08:40 geantwoord

Hoe kan ik zien of de niet ontvangen edities ook verrekend worden met mijn abonnement? Op de automatische afschrijving staat steeds de datum van..tot deze datum sluit steeds aan bij de vorige afsluiting, ik zie dus geen dag verlenging.
Hoe geeft u mij een week gratis De Telegraaf?
VANDAAG WEER GEEN TELGRAAF ONTVANGEN!!!!!!! De oplossing voor ons is NABEZORGING!
Groet Els Claessens

Alle klachten die gemeld zijn door elsclaessens