Klacht: Geen telegraaf ontvangen op za. 9 juli en di. 12 juli 2016

op 12 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juli 2016 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Raalte,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u meerdere malen bezorgklachten heeft ervaren.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

We zien in onze administratie dat u deze klacht voor het eerst doorgeeft. Doordat wij niet op de hoogte waren van de eerdere klachten hebben wij deze niet in behandeling kunnen nemen. Wij gaan daarom met de huidige klacht aan de slag.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen. Dit kunt u doen via 088-8248241.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd; uw abonnement wordt verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Ben van Raalte