Klacht: geen telegraaf ontvangen

op 02 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 augustus 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Fennema,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag een onjuiste krant ontvangen heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat de krant vandaag nog voor 15.00 uur wordt nageleverd.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om de klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door k.fennema@ziggo.nl