Klacht: Geen telefoon, televisie en internet

op 29 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanaf afgelopen dinsdag 25 Juli een storing op zowel telefoon, televisie als internet. Ziggo neemt geen enkele moeite informatie te geven over het probleem en lijkt niet hard te werken aan een oplossing. Na meerdere keren contact op te hebben genomen met Ziggo word er beloofd dat er een brief gestuurd zal worden met betrekking tot het probleem. Nog steeds is er geen oplossing in zicht en zijn we niet bereikbaar en hebben geen internet en televisie.

Er is gemeld dat dochter afhankelijk is van een persoonlijk alarm vanwege haar gezondheid, maar zelfs daar doen ze geen moeite voor om de bereikbaarheid te vergroten en het probleem op te lossen. Hierdoor is er geen hulp mogelijk wanneer het persoonlijk alarm wordt gebruikt. Beschamend dat ze ons zo in de kou zetten!

Wanneer er weer verbinding is en blijft, voor zowel de telefoon als het internet en de televisie. Enige informatie zou ook helpen!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. V