Klacht: Geen telefoon geleverd

op 02 augustus 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na het halve dag wachten , komt hij eindelijk. En vind meneertje het rekeningnummer niet kloppen terwijl hij ook ziet op mijn id echtgenote van. En er via kpn altijd via dat nummer betaald word. En dan gewoon mijn pakket afmelden zodat het dus niet meer geleverd kan worden. Belachelijk. Zelfs kpn sprak er schande van.

Als hij mijn telefoon netjes leverd

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 augustus 2017 om 08:47 geantwoord

Goedemorgen Patricia,
Erg vervelend dat het pakket niet geleverd kon worden.
Zojuist alles nagelopen, alleen de koerier heeft juist gehandeld. Wij mogen het pakket niet leveren vanuit KPN, als het rekeningnummer niet correct op het contract staat.

Helaas kunnen wij dit niet voor u oplossen.
Excuus voor dit ongemak!
Onlline Pakket Dienst

Heeft op 03 augustus 2017 om 08:58 geantwoord

Het rekeningnummer klopte wel, maar stond op mijn man zijn naam. En op mijn id staat echtgenote van. Dus slaat nergens op zeker niet omdat het nummer klopte. En ik nu dus zonder telefoon

Bericht van Online Pakket Dienst

2 weken geleden - Goedemorgen Patricia, Gaat het hier om een en/of rekening? Als dit zo is en u kunt dit aantonen, dan had het pakket gewoon geleverd mogen worden! Staat de rekening op de naam van uw man, dan mogen wij de order helaas niet leveren, omdat uw naam bij de rekeninghouder staat. Gaat het om een en/of rekening dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciaf