Klacht: Geen telefoon

op 28 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wo jl modem aangesloten. Tot op heden geen telefoon (vast)
Internet langzaam en werkt slecht (Soms geen verbinding) E-mail werkt soms niet.
Voor 17 € pre-paid gebeld (om 2x hetzelfde te horen)
aansluiting 3 werk dagen. Door verkoper telefonisch hiervan niet op de hoogte gebracht.
Zou niets van overstappen merken.
Baal verschrikkelijk. Zeer slecht en langzaam internet.

Gewenste Oplossing:

Directe oplossing van het probleem
Na het probleem gemeld te hebben verwacht je tenminste contact. NIETS.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 februari 2014 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Wij zien in het systeem dat u inmiddels gebruik kunt maken van uw telefonie en om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u onverhoopt nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Meinen