Klacht: geen telefonie maar wel abbonnementskosten

op 26 april 2017 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een aantal jaar geleden telefonisch lid geworden omdat ik het slecht verstond ,nu krijg ik nog steeds rekeningen terwijl ik niet van de telefonie gebruik maak omdat ik alles in een heb .een aangetekende brief hielp niet ,dus ik hoop dat u mij verder kan helpen ?

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terug krijg en geen rekeningen meer .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 26 april 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PIEBENOU