Klacht: Geen tegemoetkoming bij sluiting van zwembad

op 18 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Vorige week waren we te gast in het park Kijkduin van Roompot. Helaas was er gedurende het weekend dat wij er waren twee dagen een storing in het zwembad. Onze (klein) kinderen konden daardoor helaas niet zwemmen. Zij vonden dit erg jammer en we hadden het park ook wel op de faciliteiten uitgezocht. Ook betaal je hier natuurlijk voor. Ik heb daarom een reactie gestuurd naar Roompot met de vraag welke compensatie daar tegenover stond. De reactie hierop was dat er een buitenzwembad was neergezet er extra activiteiten werden georganiseerd en we gratis konden midgetgolfen. Dit zou iemand van het animatieteam onze moeten hebben verteld. Die de hele dag bij het zwembad zou hebben gestaan. Deze informatie klopt niet en dat heb ik gemeld. Er stond niemand bij het zwembad om dat te vertellen, ook vroeg ik welke extra activiteiten er dan werden geboden. Hier werd geen antwoord op gegeven. Er werd vervolgens overleg gepleegd met het hoofdkantoor en we kregen te horen dat wat er aangeboden kon worden een korting zou zijn van 25 euro op een volgend bezoek aan de Roompot. Er wordt geen kloppende informatie gegeven, en er wordt geen compensatie geboden voor het niet kunnen zwemmen. Waar je wel voor betaald.

Ik ben tevreden als er een tegemoetkoming is, die je niet hoeft te besteden bij de Roompot, maar elders. Bijvoorbeeld een cadeaubon of teruggave van geld. En dat er eerlijke informatie wordt verstrekt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 juni 2017 om 10:54 geantwoord