Klacht: Geen tegemoetkoming 1 en al ellende

op 01 augustus 2017 over Bungalow.net in de categorie Reizen Algemeen

Ik had betaald voor een huisje in sunparks kempense meren leuk en wel alleenstaande moeder met drie jonge kinderen vanuit Amsterdam gebeld naar sunparks hun hadden de boeking niet binnen ik ben van bungalow.net verwezen naar sunparks dat hun fout waren maar nee hoor ik had al om 17.30 vertrokken kunnen zijn en voor 20 uur aanwezig kunnen zijn nee ik mocht nog niet vertrekken want sunparks vertelde mij er is geen boeking binnen uiteindelijk heen en weer gebeld met heel wat irritaties mocht ik pas om 8 uur na belgie vertrekken aankomst pas tegen 22.30 aangekomen wie zat er fout bungalow.net 1 dag kwijt van de 5 dagen ben zo woedend en niemand die mij tegenmoet komt enigste wat ik te horen krijg sorry alles zat dicht hier geen vreten voor mij en de kinderen volgende ochtend is de winkel ook nog dicht op sunparks vanwege inventarisatie nou sorry heb me auto gepakt en het dorp in gereden voor eten eindelijk ik vind dit zo een slechte website nooit meer via hun geen aanrader ook voor ouders met kinderen alles ging compleet mis en ik ben hier nog niet klaar mee jullie gaan zoveel klachten binnen krijgen jullie hebben de verkeerde persoon gepakt geen compensatie noch tegemoetkoming is jullie domme fout en niet de mijne ik ben er helemaal klaar mee en laat het nogmaals hier niet bij zitten zo woedend ben ik enigste wat bungalow.net mij uitlegt is sorry geniet er nog maar van, van wat de 4 dagen van de 5 waar ik geld voor heb neergeteld ik heb hier wel hard vokr gespaard en genieten kan ik nu niet die 4 dagen nee want ik ben heel woest.

Ik ben pas tevreden wanneer iemand mij tegemoet komt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bungalow.net over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla5