Klacht: geen tablet

op 04 mei 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Vorig jaar september heb ik een cursus autocad 2016 cadeau gedaan aan mijn vriend, bij deze cursus werd een tablet aangeboden.
Voorwaarde was dat het opleidingsgeld betaald moest zijn, en vervolgens moest er een apart aanvraagformulier opgestuurd worden om de tablet te kunnen ontvangen.
Zo gezegd zo gedaan, hierover nog contact gehad met een medewerker omdat ik in delen zou betalen; na volledige betaling moest ik het formulier opsturen. Dit heb ik eind december gedaan, na mijn laatste betaling. Volgens de medewerker zou met +- 10 weken de tablet in huis zijn. Omdat ik eind april nog niks ontvangen had, heb ik hierover contact gezocht met NHA. ik heb per e-mail 2x aangegeven hoe dit verlopen is, maar NHA zegt doodleuk: te lang geleden, vette pech. de tablet was een van de redenen dat ik koos voor NHA om deze cursus cadeau te doen!

Ik ben tevreden als ik alsnog een tablet ontvang, óf gecompenseerd word hiervoor. NHA claimt beide niet te kunnen bewerkstelligen, wat ik heel onfatsoenlijk vind.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 04 mei 2017 om 16:36 geantwoord