Klacht: Geen spullen ontvangen

op 19 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11/12 een item besteld bij large. Zou voor de 16de binnen zijn. Is inmiddels de 19de, bedrag is afgeschreven het zou ‘verzonden’ moeten zijn maar tot op heden niks ontvangen.
Inmiddels geeft de site aan dat desbetreffende item uitverkocht is en dat mijn bestelling word gecontroleerd. Op mail geven een een wachttijd van 10 werkdagen en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Of item voor kerst of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Large Popmerchandising

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lokisys