Klacht: Geen smaak aan hertog jan

op 11 juni 2018 over Hertog Jan in de categorie Bier

Mijn moeder heeft 2 flesjes hertog jan bier vanavond naar me toe gebracht en heb ze allebij opgedronken. Ik heb dit probleem nog nooit met jullie bier gehad, maar het was net water wat ik op dronk. Geen geur, geen smaak, bier sloeg zo dood. Ik heb dit nog nooit gehad met jullie bier en het stond gewoon koud in de koelkast en het is houdbaar tot 16-09-2018

Hertog jan bier hoor te smaken zoals het altijd smaakt. Niet naar water 146409760

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 11 juni 2018 om 14:00 geantwoord

Geachte hee Bruggink,

We hebben uw bericht goed ontvangen.
Het is steeds onze betrachting een kwaliteitsvol product af te leveren dat volledig beantwoordt aan de verwachtingen van de consument. We betreuren het vastgestelde gebrek dan ook ten zeerste en hopen dit in de toekomst te kunnen vermijden.
Graag willen we u verzoeken om de klacht te melden op de website van Hertog Jan en door te klikken naar contact. Zo kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen. Daarnaast zijn we ook steeds bereikbaar op telefoonnummer 0800-0230375.
Alvast onze verontschuldigingen voor de mogelijke ongemakken.

Met vriendelijke groeten,

De assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Jeff282