Klacht: geen sleutel

op 17 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

op vakantiepark de Bikkels
Wij hadden een last minet geboekt op de bikkels van 10/1 tot 17/1.Had gebeld dat wij tussen 7.30 en 8.00 uur aan zouden komen.Het hoofd kantoor gebeld want op de Bikkels werd niet op genomen.Zou helemaal goed komen.Komen aan om half acht alles donker en niemand te zien.Op de deur hangt een brief voor nood gevallen.Dokter brand enz.Ook stond er een telefoonnr van ene peter, die maar gebeld Is van het onderhoud.Hij kwam direkt.Maar kon ons ook niet helpen.Hij een collega gebeld van onderhoud die wist het nr. van de kluis.Dus kregen wij een sleutel.Maar of het ook voor ons was ???.Het was schoon en we hadden een bed.Dus niet klagen.Het zou kunnen dat er later geklopt zou worden door mensen die het huisje gehuurd hadden maar wij zaten.De volgende dag ook niemand te zien.zo de hele week.Dat we weg gingen sleutel maar in de envelop gedaan voor breuk dingen en ons banknr voor de borg terug te ontvangen er maar op geschreven.Nu maar hopen dat het goed komt.

Zou het niet een idee zijn om een briefje op de deur te doen dat er in het weekend.tenminste vrijdag en maandag een uurtje open te gaan.Er kunnen ook andere dingen zijn.Ik had gelukkig een mobiel.Maar in deze tijd gaan er oudere op vakantie die geen mobiel hebben.Het was voor ons de tiende keer op de bikkels .Maar dit vond ik wel erg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Roompot

Heeft op 25 februari 2014 om 11:04 geantwoord

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met de gast opgenomen en uitleg gegeven. Wij beschouwen e.e.a. hiermee als afgehandeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door f van der star