Klacht: Geen service voor prepaid klanten

op 13 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bellen met mijn prepaid kaart van T-Mobile is al ruim 24 uur niet mogelijk..met geluk lukt het om 1244 te bellen. Maar de belangrijke telefoontjes die ik vandaag met het ziekenhuis zou plegen kunnen niet. Geen informatie over storing oid vanuit T-Mobile.
Nu stap ik morgen over op een andere provider, maar kan mijn bestaande beltegoed dus niet opmaken. Contact met klantenservice hierover gehad, kunnen zij niks aan doen. Zonder pardon gewoon mijn geld weg.

Gewenste Oplossing:

Mijn tegoed retour op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SanneVer1234567