Klacht: Geen service, onbeschoft en zakkenvullers

op 21 augustus 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn Samsung galaxy s7 ter reparatie aangeboden 2 weken geleden. Het scherm roteerde niet. Ik heb betaald voor ophaalkosten 11.95. Na een week kreeg ik het toestel terug dat er geen probleem was geconstateerd en dat de sensors werkten. Het probleem was nog aanwezig waarna ik telefonisch contact heb opgenomen en tot 2 keer toe ben afgepoeierd met ‘het ligt aan uw back up’ en als oplossing dan maar het toestel terug te sturen. Bijna 30 minuten telefoonkosten van 12,80 gemaakt en geen stap verder. Toen naar de tmobile winkel in den haag gegaan die mij verder verwees naar de Samsung reparateur. Deze meneer zag binnen 3 minuten! Dat de gyroscoop stuk was. Hij heeft het toestel kunnen repareren en inmiddels weer in mijn bezit. Ik heb hierna een klacht ingediend per mail en per klachtenformulier bij dynafix en de gemaakte kosten van 24,80 terug gevraagd aangezien zij niets voor mij hebben gedaan! Ik krijg kryptische mails terug van ene Nelson en van Ricky dat zij gemaakte kosten niet vergoeden en dat zij geen probleem hebben gezien met het toestel. Ik wil gewoon mijn geld terug en verder nooit meer iets met ze te maken. Dat lijkt me niet teveel gevraagd!

Ik wil de gemaakte kosten terug en niets meer met ze te maken hebben

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 september 2018 om 09:56 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door PilMar