Klacht: Geen service, komen afspraken niet na en houden zich niet aan de DOA regeling die van toepassing is op nieuwe toestellen. Bellen nooit terug en..leggen de schuld bij andere afdelingen.

op 30 augustus 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Mijn dochter kocht een nieuwe I phone 6. Na 3 dagen stopte deze ermee. Contact opgenomen met bel simpel en telefoon opgestuurd en van bel simpel mail gekregen dat hij was ontvangen en dat we binnen 1 tot 3 dagen zouden worden gebeld over hoe het opgelost zou worden. Inmiddels 9x gebeld en 5x gemaild naar bel simpel en steeds hetzelfde antwoorden….U moet geduld hebben! ( nu al 4 weken)…wij zijn onderbezet…wij kunnen niet zien hoe de status van de I phone is, is ter reparatie ….we bellen U terug ( is nog geen enkele keer gebeurd)…we kunnen niet van het contract af, we hebben nog steeds de I phone niet binnen en niemand bij bel simpel kan zeggen hoe verder en wanneer is het opgelost..ze zeggen wel dat we geen andere krijgen en dat de norm is dat hij eerst 3x defect moet zijn….

Als het contract kan worden ontbonden.

Of

Als deze week de I phone geleverd gaat worden en hij het gewoon doet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilco waij