Klacht: Geen service in tijden van Corona

op 29 mei 2020 over My Jewellery in de categorie Juweliers

18-03 een ketting en oorbellen gekocht voor mijn vriendin.
Vaak iets gekocht bij dit bedrijf.
Toen kwam corona en werd mijn vriendin hierdoor ziek.
Afgelopen zaterdag 23-03 naar de winkel in Tilburg gegaan, aangezien de overheid weer adviseert naar buiten te gaan.
Worden we voor de deur tegengehouden en op brutalegrofe wijze weggestuurd omdat het te lang geleden is; ze waren al een paar weken open.
Vervolgens de klantenservice gemaild en via de whatsapp op de website aangeschreven, aangezien wij het puur wilde ruilen.
Een week verder, een auto-app terug, echter ik moet er zelf achteraan bellen.
Het antwoord van de klantenservice; helaas onze richtlijnen zijn zo opgesteld, we snappen u helemaal (???) maar we kunenn u een kortingcode aanbieden….. Echt? Really? In deze tijden? Wat voor service empathie heb je dan als bedrijf.
Ons geld hebben ze al, wellicht is dat de reden.

Op de website staat ook geen melding dat de winkels open zijn of dat het retourbeleid is aangepast.
Het antwoord hierop was: dat ik maar sociale media in de gaten moest houden. Echter? Ik als man moet MyJewellery gaan volgen?
Word steeds vreemder dit bedrijf.

Eerst
We wilde puur omruilen en wellicht bijbetalen.
Na de winkel en Klantenservice was ik helemaal klaar met dat K bedrijf.

Nu
Geld terug of een cadeaubon.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over My Jewellery

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over My Jewellery nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TimothyB