Klacht: Geen service, Geen adequate server van Tomtom op via my drive connect jouw toestel up te daten.

op 26 augustus 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Al maanden lang problemen ondervonden en nog immer problemen met het updaten van Via 125 van Tomtom navigatiesysteem via my Drive connect van Tomtom, welke server van Tomtom altijd en eeuwig geen verbinding maakt op verschillende pc’s uitgeprobeerd. Zeer zeker via Windows 10 is het een drama met al die achterlijke apps.
Indien men een klacht indient bij Tomtom over deze manier van disfunctioneren en zeer slechte service van Tomtom , geeft men geen thuis.
Ik overweeg ook derhalve ook een ander type ,zonder inbouw, navigatiesysteem aan te schaffen , wat ook nog vele malen goedkoper is.

Tomtom heeft voor mij geheel afgedaan en ik overweeg mijn oude Via 125 nadat ik alle adressen heb overgenomen te dumpen en een een nieuw navigatiesysteem aan te schaffen, goedkoper , efficiënter en een veel betere back-up en service van de leverancier. Tomtom kan wat mij betreft naar de container oud vuil verwezen worden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoerdtje Tijsma