Klacht: Geen Service Buitenland

op 29 september 2016 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Wanneer alles weer goed werkt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Reactie van de melder van de klacht Cor Bekker

2 maanden geleden - Ik vind het een klant onvriendelijk bedrijf zo ga je niet met je klanten om.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Cor Bekker

2 maanden geleden - Ik plaats deze klacht nog een keer, want ik heb nog steeds geen reaktie. straks werkt mijn simkaart niet meer en dan zeggen ze sorrie Ik heb sinds een week of 4 geen service meer in het buitenland (Brazilie ). De simkaart werkt helemaal niet meer. Er staat alleen noodoproepen. Heb ook de simkaart in een andere telefoon geprobeert maar dat werkt ook niet. Ligt dus aan de simkaart zelf. heb zelfs nog opgewaardeerd toen het nog kon maar dat werkt nu ook niet meer. heb al 4 emails gestuurd tot nu geen Antwoord tot op heden. Heb 3 berichten via Facebook gestuurd Waar ze beloven binnen 1 uur te antwoorden, maar tot nu ook geen reaktie

Reactie van de melder van de klacht Cor Bekker

1 maand geleden - Ik wil niet opzeggen , ik wil gewoon mijn nummer blijven gebruiken, krijg tot nu toe nog steeds geen antwoord, na nog meer diverse emails , kunnen jullie niet uitzoeken wat daar aan de hand is

Reactie van de melder van de klacht Cor Bekker

1 maand geleden - Kunnen jullie dit probleem niet eens een keer aanpakken, dit duurd nu al weken, nog steeds geen respons en vele mensen met mij

Alle klachten die gemeld zijn door Cor Bekker