Klacht: Geen service bij niet correct werkende iPhone 5s

op 25 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Begin maart viel mijn iPhone 5s diverse malen zomaar uit. Dit probleem heeft zich een aantal dagen voor gedaan. Toen dit na een aantal dagen niet meer voorkwam begon mijn batterij kuren te vertonen. Zonder dat er apps op de achtergrond open stonden was mijn batterij in no time leeg. Ik ben in maart langs de Genius Bar in Amsterdam geweest en daar hebben ze mijn batterij nagekeken. Deze werkt naar behoren en er was niets geks te zien. Als tip kreeg ik de telefoon leeg te halen en de reservekopie terug te zetten. Dit geprobeerd, maar dit mocht niet baten want mijn batterij blijft leeg lopen. Twee weken geleden ben ik opnieuw naar Amsterdam gegaan. Weer hebben ze mijn telefoon nagekeken en weer kwam hier niets uit. Ik werd met lege handen naar huis gestuurd en verzocht wederom mijn telefoon leeg te halen en te configureren als nieuwe telefoon. Dit heb ik gedaan..ik heb een aantal apps opnieuw gedownload, maar het probleem blijft bestaan. Mijn telefoon vreet 50% batterij ’s nachts terwijl er niets meer open staat. Mijn telefoon is 10 maanden in gebruik dus dergelijke problemen zouden zich niet voor mogen doen. Mijn vorige iPhone van 3,5 jaar oud werkte zelfs nog beter. Dit heeft dan ook niets te maken met een luie batterij naar mijn mening. Mijn batterij kon lui worden als ik hem aan de oplader leg als hij niet helemaal leeg is. Dat snap ik, maar ik ben genoodzaakt dit te doen omdat ik anders onderweg met een lege telefoon zit. Als ik van huis weg ga zal ik hem van te voren dus wel iets moeten opladen. Ik vind het teleurstellend dat je zoveel geld voor een telefoon betaalt, Apple staat voor kwaliteit en service, maar dat je toch tot tweemaal tot voor niets naar Amsterdam rijdt en afgescheept wordt met het feit dat er niets mis is en dat ik mijn telefoon maar moet leeghalen. Deze ‘service’ had ik niet van Apple verwacht en dit stelt mij dan ook zeer teleur. Nooit problemen gehad, maar als er dan iets is krijg je geen passende hulp. Ik heb niet het idee dat ik serieus genomen wordt met mijn probleem.

Ik ben tevreden als mijn telefoon weer goed werkt na reparatie/vervanging.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daniellegeurtsen