Klacht: geen service bij gamma

op 26 juli 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen zaterdag hebben mijn vriendin en ik een bestelling gedaan in de gamma zaak met hulp van een medewerker die alles ingevoerd(computer) heeft voor ons. Dit ging om maatwerk horizontale jaloezieën met een levertijd van 2 tot 3 weken. Omdat de medewerker aangaf dat in verband met een raam die open kan het beter was om jaloezieën te nemen -op het kozijn- ipv -in het kozijn- is de bestelling zo geplaatst. Omdat het nu -op het kozijn- geplaatst moet worden moeten de jaloezieën 11cm langer zijn. Heb meteen gebeld om 800uur maandagochtend met de -klantenservice-. Dit kan niet meer aangepast worden en waarschijnlijk niet eens geannuleerd omdat het om externe leveranciers zou gaan. Ook bestel je met behulp van een medewerker in de gamma zaak maar zodra je daarna iets wilt weten of wilt wijzigen kan dit allemaal niet geregeld worden want het is via internet gedaan…ook vragen we een medewerker om hulp bij het bestellen en geeft wel een advies om dan -op het kozijn- te plaatsen maar niet het advies dat de maat dan eventueel anders zou kunnen zijn…

Gewenste Oplossing

Als ze een computer in de zaak hebben staan dat ze daar dan achteraf ook service voor kunnen verlenen.
Als ze normaal contact kunnen hebben tussen de zaak en de externe leveranciers.
Als ze de maat van de jaloezieën aan kunnen passen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Vermaning