Klacht: Geen service

op 27 mei 2021 over TVreus in de categorie Internetshops - Elektronica

Totaal geen service wat betreft levering. Mijn vriend heeft de Samsung Sero televisie gekocht die 33 kilo weegt. Er kwam een vrouw alleen de tv brengen. Ik deed open met de verwachting dat de tv tot aan de voordeur werd gebracht. Nu bevindt onze voordeur zich op 3 hoog, na een wat krap trappenhuis in Amsterdam. De vrouw zei: ja ik kan hem niet boven brengen. Dus waarop ik zei: en nu dan? Ik krijg dit nooit alleen naar boven. Dan moest ik maar even aanbellen bij de buren. Het was een covid-beleid en ze had het heel druk. De buren waren niet thuis en bovendien kent men in Amsterdam de buren amper dus ook oncomfortabel om dit verzoek te doen. Sterker nog, het voelt zelfs oncomfortabel om een tv van deze waarde alleen in het trappenhuis te laten staan vanwege diefstal of gemopper dat men er slecht langs kan. En daar stond ik dan, met een gigantische doos in het trappenhuis. Nu heb ik mijn vriend gebeld, die is helemaal door de regen uit zijn werk gekomen en hebben we hem samen met veel moeite naar boven gekregen. Maar wat nu als ik geen vriend had en een oud vrouwtje was? Dit is toch onbehoorlijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Alles wat we in dit huis aan meubilair hebben staan is naar boven gebracht, ook tijdens covid, maar zij doen dit niet. Ze konden niets voor me doen ter compensatie. Zeer ontevreden.

Compensatie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar TVreus over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RowanW123