Klacht: Geen service

op 19 juli 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik dacht een kledingkast gekocht te hebben. Na de levering bleek dat dus de inhoud te zijn van een kledingkast. Ik bellen naar de klantenservice dat er een fout is gemaakt en .
Nee mevrouw u heeft geen kast gekocht maar de inhoud van de kast . Ik op de site gekeken. Daar zie je het plaatje van de kledingkast. En in de omschrijving staat dus de inhoud van de kast. Naar mijn idee oplichting en misleiding. Prima dan hoef ik het niet dan gaat de inhoud van de kast retour. Mevrouw van de klantenservice dat is goed maken we daar een afspraak voor wanneer het bij u opgehaald wordt. Prima ik zeg vrijdag 21 juli . Oké zegt de klantenservice medewerkster door de telefoon. U bedrag wordt dan terug gestort op u rekening ongeveer 2 wkn na dat we artikelen retour hebben.
Oké prima heel fijn. Ik bedankt de telefonische service en hang op . Wordt ik na een kwartier terug gebeld. Goedendag mevrouw we hebben elkaar net gesproken betreft de retour zending. Ik ben u vergeten te zeggen dat er €39.- euro in rekening wordt gebracht voor de retour zending. Nou dat dacht ik niet zeg ik dat ga ik niet betalen. Waarop ik zeg dus dit noemen jullie service eerst wordt ik misleid met een advertentie. En dan vervolgens mag ik nog gaan betalen voor een retour zending. Waarop de vrouw door de telefoon zegt . Ja we retouren het gratis . Alleen als het beschadigd is.

Ik ben echt boos hierom.
Ik retour het wel bij karwei zelf. Maar bestel Nederland nooit meer iets bij jullie en raad het ook iedereen af.
Wat een service afzetters

Ik ben tevreden als ze beter omgaan met de klanten en geen misleidende advertenties plaatsen.
Nu moet ik met mijn zieke lichaam herstellende van een zware operatie ( baarmoederhalskanker) zelf gaan lopen sjouwen en tillen.
Ik wilde graag de kast zoals op het plaatje van de advertentie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mis77