Klacht: geen service

op 28 april 2017 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Wij boekten via Secret escapes een reisje naar London. De heen vlucht zou op 17 maart zijn, maar De Jong had op 17 februari de ticket geboekt.
Bij de terugvlucht enkele dagen later werd door de luchtvaartmaatschappij die De Jong Intratours had gebruik (namelijk Easyjet) gemeld dat de vlucht een dag vertraagd was. Omdat dit vlak voor vertrek werd gemeld, hebben wij toen snel nog een ticket bij Vueling geboekt.
De jong wenst de terugvlucht niet te betalen omdat we dat in de haast niet via hen hebben gedaan. De extra kosten voor de door onszelf geboekte heenvlucht (ze hadden immers het ticket op de datum van een maand eerder geboekt) krijgen we alleen als we een factuur weten te overleggen. Ik heb het betalingsbewijs gestuurd maar dat is niet genoeg. Easyjet (heenvlucht) wil alleen een factuur sturen naar De Jong en niet naar ons…
Een Kafka situatie: geeft ons een schade van 458,96 plus extra transport naar een andere luchthaven van nog een 50 euro.

De Jong moet de schade vergoeden. Dit is schandalig!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Jong Intra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vitra123