Klacht: Geen schuld maar geen coulance

Rene Bosveld op 15 september 2021 over Volkswagen in de categorie Automerken

Heb een vw gte dealer onderhouden. Gekocht 72k maar blijk een maand later in de boekjes te zien dat de dsg olie niet bij 60k vervangen is. Afspraak dealer gemaakt en in bij 80k vervangen. Nu bij 110k is de megatronic stuk. Coulance zegt vw nee. Vanwege niet op tijd verversen. Maar ik kocht de auto zo…. na een zeer arrogante persoon aan de lijn hebben gehad. Blijven ze bij hun standpunt. Ofwel lees gewoon voor wat we ervan vinden in zo’n soort geval en poeder ze af. Zo ook maar iets tegemoet te komen. Kosten reparatie zijn 3500 euro. Voor een auto met 110k op de teller. Kenteken KX-696-P.

Een deel van de kosten terug krijgen via coulance. Blijkbaar verwachten ze dat iedereen weet hoe het gaat. En megatronic gaan erg vaak stuk. Kijk maar eens hoeveel bedrijven er zijn die deze repareren. Dus een degelijk merk als VW heeft eigenlijk slechte dsg bakken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Bosveld