Klacht: Geen schoon huisje hadden mensen katten in gehouden

op 15 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ik ging op 11/8 naar arcen van Roompot een weekend met mijn vier kinderen we zijn met zijn zessen
Mijn moeder ging ook mee had ook een zes persoons huisje besteld
Appart we vroegen bij elkaar zoveel mogelijk in de buurt te zitten was niet mogelijk ik heb de dame aan de receptie gewaarschuwd dat alles in orde moest zijn
Toen ik in dit huisje kwam was het vuil niet om aan te zien en erwas een kat in gehouden ik ben allergisch voor katten hoef ik niet in te gaan is mijn weeekend verziekt
Ik kreeg een ander huisje maar dit was minder luxe en de meubels waren kapot
Mijn moeder kreeg gelijk een schoon en luxe huis waarvoor ze had betaald
Na veel vijven en zessen we liepen met zes mensen met onze ziel onder de arm over het terrein ik had al geen zin meer mijn vakantie was verziekt
Kreeg eindelijk toch een huisje aangeboden wat redelijk schoon was
Ik kon geen plezier meer hebben dit weekend

Durf niet meer naar arcen te gaan ik heb niet het gevoel gehad dat ze het me kinderen en mijn gezin naar de zin wilde maken teveel regels
Ben je 10 minuten te laat kan je geen pizza meer bakken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Solano

1 maand geleden - Gebeld door Roompot Arcén zeggen er niets aan te kunnen doen vertelde al bijvoorbaat geen compensatie te geven had ik ok niet verwacht ze hebben niets gedaan om het en beetje naar mijn zin te maken

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 24 augustus 2017 om 13:32 geantwoord

Heeft op 24 augustus 2017 om 14:36 geantwoord

Ik heb van te voren gemeld wat ik van de bungalow vond
En dat ik niet tevreden was met de afhandeling van de klacht dat ik overal fotos gemaakt heb van de bungalow in Arcen en dat de manager me persoonlijk zou bellen
Maar deze mensen luisteren niet naar hun klanten de mensen betalen veel geld voor een weekend weg en betalen wel voor Service en luxe maar krijgen hier niets voor misschien is het tijd voor een nieuwe manager in Roompot Arcen en Ander personeel die de gasten wel naar hun zin wil maken

Alle klachten die gemeld zijn door Solano