Klacht: geen schoenen geen klantenservice

op 30 juni 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde en betaalde online een paar schoenen die door een vergissing op 19 juni 2017 retour zijn gegaan.
Inmiddels is het 30 juni en ik heb nog geen nieuwe bezorging gekregen.
Al dagenlang probeer ik de klantenservice te pakken te krijgen via mail en telefoon ,maar dit lukt niet!
Ik zou graag de schoenen ontvangen of anders mijn geld terug krijgen.

Gewenste Oplossing:

-als de klantenservice mij laat weten wat er gaat gebeuren:
-schoenen worden alsnog spoedig bezorgd
-geld wordt per direct teruggestort
-excuses aan bieden mag ook wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ansim