Klacht: Geen saus aangeven, toch tomatensaus krijgen

op 25 mei 2020 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Gisterenavond 2 pizza’s besteld waarbij we bij 1 pizza aangaven, geen saus. Dit staat gewoon in het rijtje en kan je aanklikken. Mijn partner lust nl geen saus, wordt er ziek van ook en daarom is het zo fijn dat je dit kan aangeven.
Bij het leveren van de pizza zat er , jawel tomatensaus op de pizza. Ik gelijk gebeld met domino’s en dit doorgegeven. Zegt die jongeman, dat dit normaal is dat er tomatensaus op zit als je geen saus besteld?
Dit staat nergens beschreven en ik verwacht dat wanneer ik aangeef geen saus, dat dit ook geen saus moet zijn ook geen tomatensaus.
De jongeman wilde totaal niet luisteren en zei letterlijk dat het onze eigen schuld was en dat hij er verder niets aan ging doen en dat geen saus betekent wel tomatensaus.
Het gesprek werd echt ongemakkelijk met deze beschuldigingen en we hebben de verbinding verbroken nadat we gezegd hebben hier werk van te maken want dit kan echt niet!

Voel me er echt verschrikkelijk onder, onheus bejegend worden is niet fijn en geeft me een rot gevoel over Domino’s, denk niet dat ik ooit nog iets bestel bij jullie.

Volgens mij kende deze persoon de slogan, de klant is koning niet. Als hij alleen had gezegd, mevrouw we hebben beide gelijk, maar ik begrijp dat het niet goed op de site van bestellen staat, u krijgt of a, uw geld terug of b, een nieuwe pizza zonder saus, dan hadden we dat geaccepteerd, maar op deze manier, zeker niet!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IJK59