Klacht: geen retourname?omruilen van kinderondergoed

op 23 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag wilde mijn vrouw 3 setjes ondergoed maat xs omruilen voor S, niet gepast in originele onbeschadigde verpakking. Mocht niet geruild werd er verteld staat op schap en op verpakking met stickers.
Zaak afgedaan , vrouw boos en gefrustreerd achterlatend.
Klantenservice Action gebeld en weer 0 op rekest gekregen nee doen we niet aan…helaas ons verlies dus kennelijk?

In de middag zelf naar action gegaan en heb mogen constateren dat er niks op de bewuste verpakking staat, echter wel in een klein strookje op de onderste prijsrail lichtgrijs dat ondergoed niet geruild wordt.
Gesprek gevoerd met leidinggevende aldaar en die adviseerde mij om zelf te bellen met klantenservice Action.
Gedaan nee doen we niet bedrijfspolicy zijn onze regels.
Niet klantvriendelijk!

Geen service vindt ik gaat nu om 12 euro wat wij kwijt zijn terwijl als t gewoon bekeken was en geconstateerd was dat alles ok was schoon niet aan in originele verpakking onbeschadigd was ik blije klant die gewoon terug komt bij Action.

Het schijnt vrij moeilijk te zijn getuige Facebook om dingen te ruilen of geld terug te krijgen bij dit bedrijf dat klantvriendelijkheid als één van hun speerpunten heeft staan in hun waarden.

Wanneer onbeschadigde in originele verpakking ondergoed gewoon geruild mag worden.
Daarnaast misschien handig als toch Action bij hun standpunt blijft dat dat niet mogelijk is er op oog hoogte A4 borden komen te hangen met deze mededeling ipv onderop in prijsrail weggestopt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard van de B