Klacht: Geen retourbon na eerste mail 8 augustus

op 13 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Beste,

Graag wil ik 2 lampensets van de Black series terug sturen naar Groupdeal. Ik heb 8, 10 en 12 augustus een mail gestuurd met de vraag om een retourbon. Tot nu toe nog niets gehoord, zelfs geen ontvangst bevestiging.

Ik zit nu buiten mijn zichttermijn en zou dus geen gebruik meer kunnen maken van de retournering. Daar baal ik van. Omdat ik toch optijd begonnen ben om het aan te vragen.

Graag een oplossing!

Vriendelijke groet,
Sanne

Als ik een retourbon krijg en mijn retour in behandeling genomen wordt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:12 geantwoord

Beste mevrouw van den Brink,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u niet direct bericht terug heeft gehad.

Wegens de zomerdrukte hebben wij niet direct kunnen reageren.
Daarbij hebben wij een technische storing gehad en waren wij telefonisch niet bereikbaar. Daardoor hebben wij nog meer e-mails ontvangen.

U heeft binnen de 14 dagen aangegeven dat u wilt retourneren. Dat is voor ons voldoende om de bestelling te retourneren. Het is buiten uw schuld om dat de termijn verstreken is.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Heeft op 17 augustus 2016 om 17:28 geantwoord

Vervelend dat het niet werk zoals het moet werken. Ook bedankt voor de uitleg.

Echter heb ik nog steeds geen retourbon en ook heb ik nog steeds geen idee wanneer ik deze kan verwachten. Dus is mijn klacht nog niet afgehandeld. Ik ben van mening dat als je mensen informeerd je meer begrip krijgt voor de situatie.

Ik hoop dat ik de informatie nog krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannnn