Klacht: geen retour zending

op 04 september 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

ik had mijn klacht al gemeld bij jullie mijn fit mix was naar 3 keer gebruiken al stuk heb hem terug gestuurt maar nu meer dan een half jaar geleden heb ik nog niks terug ontvangen heb al meer dan 15 keer gebeld en krijg elke keer het zelfde antwoord hij word zo snel mogelijk naar u toe gestuurt maar nu nog niks gehad ze belde mijn 2half week geleden op en zijden dat de klacht was op gelost en dat ik hem zou ontvangen met spoet maar ik heb afgeloopen week weer gebeld waar bij bleef toen was het weer ja maar het is vakantie dus binnen 5 werk dagen heb u hem dus weer 3 weeken veder en nog niks als aleen een hooge telefoon rekening schande vind ik het hoe ze de mensen daar behandelen

als ik mijn geld voor de telefoon rekening terug krijg en een nieuwe fit mix of mijn aankoop bedrag terug krijg

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 06 september 2016 om 09:34 geantwoord

Beste heer de Gouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u geprobeerd telefonisch te contacteren, helaas te vergeefs.

Tommy Teleshopping gaat u uiteraard met spoed een nieuwe fitmix sturen.

Voor de kosten van uw telefoon, kunt u een specificatie sturen naar klantenservice@tommyteleshopping.com ovv Klacht.nl.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door belfy 1