Klacht: geen retour geld ontvangen

op 07 juli 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb twee grote bestellingen gedaan, helaas paste bijna allemaal niet.
dus terug gezonden.
mijn retour is aangekomen in Zwolle waar ik het naartoe moest sturen, ik heb bewijs zowel van de verzendingen als van de track en trace dat het is aangekomen.
nu ben ik heen en weer aan het mailen op facebook en gewone mail via hun site ( hier geven ze aan dat je ze moet mailen met de foto’s als bewijs van verzending ).
dit wil ik vervolgens doen maar die mails kun je helemaal niet naartoe terug verzenden.
ook op facebook wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en heb nog steeds geen geld.
het termijn van 21 dagen is nu verstreken en heb nog niks mogen ontvangen.

het gaat om
ORDER # 600175756
en
ORDER # 600176440

Groetjes

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minan91