Klacht: Geen restitutie

op 29 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

29 september heb ik gebruik gemaakt van een aanbod op spoordeelwinkel, ik kocht een kaartje waarbij ik op een bepaalde dag op en neer kon reizen naar een door mij gekozen station.
Ik had 30 september namelijk een afspraak in Breda en ben met dit aanbod op de spoordeelwinkel een stuk goedkoper uit.
Helaas werd in de avond van 29 september mijn afspraak onverwachts afgezegd. Ik zat dus met een kaartje van 19 euro waar ik niks meer mee kon!
Contact opgenomen met de klantenservice van NS met de vraag of ik restitutie kon krijgen of dat de datum op mijn kaartje gewijzigd kon worden zodat ik het kaartje alsnog kon gebruiken voor de nieuwe afspraak op een andere datum. Antwoord: nee helaas, dat is niet mogelijk.

Nu heb ik 19 euro betaald voor een kaartje waar ik niet mee kan reizen! Ipv dat ik dacht 20 euro goedkoper uit te zijn, ben ik juist 19 euro armer. Slechte service van NS!

Restitutie van het bedrag van het kaartje of een gratis, soortgelijk dagretour ter vervanging.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte2310