Klacht: geen responce op mail en telefonisch niet bereikbaar

op 13 februari 2018 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

ik heb reeds 4 mails verzonden naar bakker.com ivm bestelling die zou gebeuren 2 weken geleden.
De laatste mail die ik van bakker heb ontvangen d.d 22/01/2018
Hierbij de mail alsvolgd.
1 : Hierdoor bevestig ik dat uw bestelling van de Areca palm gelukt is met allebei de voucher voor 10.95 en uw 10% korting code. Bedankt voor uw bestelling en veel plezier ermee!

Met vriendelijke groeten,
Ivan
Klantenservice Bakker.com

2 :Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Bestelling zal hoogstwaarschijnlijk volgende week geleverd worden. U hoeft niets meer te doen wat de bestelling betreft.

Het bedrag dat moet betaald worden is : 21.44. U krijgt een accept giro kaartje met de bestelling, het dient binnen 14 dagen na de ontvangst betaald te worden.

Ik vertrouw erop dat ik u duidelijk heb geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Belt u gerust naar 04-320 2620. Wij staan op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 uur voor u klaar en op zaterdag van 9:00 tot 15:00 uur.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Snezana Trickovic

Dit betreft ook een voucher die ik tegoed heb van 10,95 euro. dus dit is een bedrag dat ik reeds betaald heb.

Het bedraagt de som van 10,95 euro, dit is nu geen groot bedrag, maar als je van ziekteuitkering moet leven is dit veel geld om zomaar weg te smijten. Dit kan men tenslotte ook voor iets anders gebruiken.

Dat ze mij de bestelling bezorgen en anders het bedrag dat ik tegoed heb aan mij overmaken.
Dit bedrag heb ik in verleden reeds betaald en eerlijk is eerlijk !!!

GEEN BESTELLING = GELD TERUG

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Ceurt R