Klacht: Geen reparatie ondanks 2 jaar fabrieksgarantie

op 18 mei 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Afgelopen januari had ik problemen met het steeds uitvallen van mijn toestel en dat er geen simkaarten gelezen kunnen worden. Ging zuinig met mijn toestel om, maar helaas was hij een keer verkeerd gevallen en zit er nu een hele kleine barst rechtsboven. In januari heb ik dus mijn toestel via Vodafone ter reparatie opgestuurd voor het steeds uitvallen. 2 weken later netjes teruggekregen. Paar weken terug begon mijn toestel weer uit te vallen, en aangezien ik nog garantie heb ging ik met volle moed weer naar Vodafone. Weer ter reparatie opgestuurd maar deze keer werd mij verteld dat door valschade mijn telefoon niet gerepareerd kan worden tenzij ik bijna 200 euro betaal. Ik ben geen technicus maar die barst is zo klein, en ik vraag me af in hoeverre dat invloed heeft op het steeds uitvallen van mijn toestel. Ik heb Vodafone gebeld, Dynafix tig keren gebeld maar iedereen houdt voet bij stuk: zolang mijn scherm die barst heeft kan hij niet gerepareerd worden, ook niet voor een ander defect, en ook al valt het betreffende defect onder fabrieksgarantie. Mijn probleem nu is waarom mijn telefoon de eerste keer wel werd gerepareerd toen ik vrijwel dezelfde probleem had MET die barst in mijn scherm al en nu opeens niet? Waar zit de logica? Dit klinkt allemaal wel een beetje krom. Ik heb geen goedkoop toestel gekocht en ik verwacht na anderhalf jaar gebruik alsnog wel een degelijk product. Nu moet ik betalen voor de reparatie of ik laat het ongerepareerd terugsturen maar dan moet ik wel onderzoekskosten betalen. Als het personeel van Vodafone mij ook beter had geinformeerd dan had dit ook voorkomen kunnen worden.

Mijn toestel laten repareren voor het betreffende probleem

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 juni 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door MeeMee91