Klacht: Geen reparatie of contact mogelijk na het kopen van twee dure fietsen

op 31 augustus 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Goedemorgen
Ik probeer nu al maanden mijn fiets te laten repareren !
Bij de eerst service beurt al aangegeven dat de voorvork klapt als we door een kuiltje reden,en dat de trapperskrank kraakt en piept
Na de service beurt was het probleem niet opgelost!
We zijn weer terug gegaan naar het service punt maar nog steeds de zelfde Het liefst zou ik de fietsen klachten .
Ik heb wel 5 keer gebeld maar nog steeds geen oplossing .
Al twee keer een reparatie opdracht verstuurd maar geen gehoor.
Bij de tweede service beurt werd verteld dat de voor vork vervangen moet worden.
Weer een reparatie opdracht verstuurd met de vraag om een nieuwe voorvork op te sturen naar Rijswijk Tweewieler maar dat is tot op hede nog steeds niets gebeurd.
Ik vraag steeds om een bevestiging of een telefoontje maar hoor steeds maar niks.
Wij hebben twee Binckers Bretagne fietsen gekocht €2321,96 per stuk,maar een fiets staat al een half jaar stil daar durven we niet op te fietsen!
Ik ben radeloos wat moet ik doen om de fiets van mijn vrouw telaten repareren?
Wij zijn zo teleurgesteld dat we van ons spaargeld zoveel ellende hebben gekregen.

Wij hopen dat er nu eindelijk actie ondernomen wordt en dat we verder geen juridische stappen hoeven te nemen !

Mvrg JWM Peters

Het liefst zou ik de fietsen willen retourneren en mijn geld terug willen ontvangen!
Maar anders dat de fiets zo snel mogelijk gerepareerd wordt zonder kosten.
Ik heb zelfs een service pakket de lux bij gekocht

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 12 september 2018 om 12:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jwm peters