Klacht: Geen reparatie door miniscuul barstje(defecte lcd-scherm)

op 07 juni 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Wat een belachelijk slecht bedrijf is dit. ik heb geprobeerd mijn telefoon op te sturen naar dynafix. Daar komen ze met een foto van de telefoon met een miniscuul barstje die ik voorheen niet had(waarschijnlijk onderweg gebeurd) Vooralsnog gaat dit om een zeer kleine barst van een diameter rond de 1mm.
De defect van de telefoon was de LCD-scherm. Die wilde zij niet maken door het barstje, dus besloten ze me een prijsopgave te sturen van 163EURO. Belachelijk. Zeer slechte reviews ook. Zal het iedereen aanraden en zo veel mogelijk verspreiden om niet je telefoon hier te repareren of te kopen bij een bedrijf waar ze dit als reparatie centrum gebruiken voor je garantieperiodes.

De telefoon gerepareerd zonder enkele kosten aan te bonden. Omdat dit onder de garantie valt. En dus horen ze dit te repareren zonder kosten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 juni 2018 om 09:20 geantwoord

Geachte klant,

Wanneer wij de gegevens erbij pakken zien we dat het toestel is aangemeld met de volgende klachtomschrijving:
Sinds vanochtend is mijn telefoon niet meer te gebruiken doordat de touchscreen niet meer werkt. Eerst(ochtend) was er een normaal beeld en deed de touchscreen het deels, nu(middag) krijgt de scherm vlekken en doet de touchscreen het helemaal niet meer.

Na inspectie van het toestel heeft de monteur geconstateerd dat deze klacht wordt veroorzaakt door een breuk in het scherm. Daar de klachtomschrijving overeenkomt met de geconstateerde schade, en deze schade direct bij binnenkomst werd geconstateerd gaan wij er vanuit dat deze schade wel degelijk al aanwezig was en ook de oorzaak van de klacht is. Deze vorm van schade valt niet onder garantie waardoor de kosten van een reparatie niet geclaimd kunnen worden. Met deze reden is er een prijsopgave opgemaakt voor herstel. Deze prijsopgave is dan ook terecht opgemaakt en zal gehandhaafd blijven.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Heeft op 08 juni 2018 om 15:20 geantwoord

De scherm functioneerde al niet voordat de scherm een klein barstje had. DIT WAS DUS NIET DE OORZAAK. Misschien is het een goed idee om een nieuwe inspecteur aan te nemen en de oude ontslag te geven, want om dat barstje als oorzaak te geven is gewoonweg een reden zoeken om de klant te laten betalen. Nogmaals de barst is niet het probleem geweest, en om hiervoor ook nog een 163EURO te vragen, wat de waarde van de telefoon is. Belachelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Taoufiqj